Customer service

Tilaaminen ja maksu

Kuinka voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi seurantakoodin. Näin voit seurata toimituksen edistymistä lähettäjän verkkosivuilla. Jos tilauksen kanssa ilmenee ongelmia, voit aina ottaa meihin yhteyttä niin otamme yhteyttä kuljetusyhtiöön.

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Hyväksymme maksut Paypalilla, suomalaisilla pankeilla, kaikilla yleisimmillä luottokorteilla ja mobiilimaksuilla.

Ruotsissa maksut hoitaa Klarna tai Paypal.

Toimitus ja palautukset

Miten ja milloin tilaukseni lähetetään?

Tilaukset käsitellään mahdollisimman pian. Jos tuote on loppunut, ilmoitamme asiasta asiakkaille sähköpostitse. Lähetykset hoitaa shipit.fi.

Lähetämme tilauksen samana päivänä tai seuraavana arkipäivänä. Arvioitu toimitusaika on 3-4 arkipäivää. Jos tuotetta ei ole saatavilla, ilmoitamme arvioidun toimitusajan.

Kuinka peruutan tilaukseni?

Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, sen voi peruuttaa sähköpostitse. Jos tilaus on lähetetty, tilauksen voi peruuttaa vasta kun tuotteet on palautettu meille (katso seuraava kohta).

Jos toimitus viivästyy, asiakas voi kuitenkin peruuttaa tilauksen sähköpostitse.

Erityisesti asiakkaalle tilattujen tuotteiden ja palveluiden peruuttaminen ei ole mahdollista. Kaikki tavarat ovat Eiringin omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan.

Mikä on palautuskäytäntönne?

Tuotteet tulee tarkastaa heti toimituksen yhteydessä. Reklamaatiot voi tehdä sähköpostitse tai puhelimitse (+358 45 875 1116). Ilmoita tilausnumero ja valituksen syy. Prosessi nopeutuu, jos viallisesta tuotteesta laitetaan kuvia joka puolelta. Eiring ottaa yhteyttä valmistajaan ja kun reklamaatio on hyväksytty, vaihtaa tuotteen tai palauttaa rahat. Asiakkaalla on 2 vuoden reklamaatiooikeus.

Yksityisasiakkailla on oikeus peruuttaa ostos 14 päivän sisällä. Jos tavara on käytetty eikä enää ennallaan, voidaan takaisinmaksusta vähentää 15-80 %. Täyden takaisinmaksun saamiseksi tuote on palautettava alkuperäispakkauksessaan ja olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Palautuslähetyksen maksaa asiakas. Jos tavara katoaa palautuskuljetuksen aikana tai vahingoittuu, kuluttaja on vastuussa tästä ja Eiringillä on oikeus kieltäytyä palautuksesta. Takaisinmaksutapauksessa rahat maksetaan asiakkaan valitsemalla maksutavalla. Yritysasiakkailla ei ole peruutusoikeutta. Erityisesti asiakkaalle hankitun tai valmistetun tuotteen tai palvelun palauttaminen ei ole mahdollista. Jos haluat palauttaa tilauksen, ota yhteyttä Eiringiin sähköpostitse tai puhelimitse +358 45 875 1116.

Usein Kysytyt Kysymykset

Voinko käyttää lahjakorttia verkkokaupassa?

Jos olet saanut fyysisen lahjakortin ja haluat käyttää sen verkossa, ota yhteyttä puhelimitse (050 34 77 586) tai sähköpostitse eiring@eiring.fi niin lähetämme sinulle henkilökohtaisen koodin.

Mikäli haluat ostaa lahjakortin verkkokäyttöön, ilmoita siitä meille, niin annamme henkilökohtaisen koodin oston yhteydessä.

Toimitatteko kaikkiin maihin?

Toimitamme useimpiin maihin, mutta toimituskulut vaihtelevat. Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on ongelmia tai kysymyksiä.

Voinko tilata Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa?

Jos haluat toimituksen Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa, on helpointa lähettää meille tilauksesi sähköpostitse. Liitä mukaan toimitusosoite ja puhelinnumero. Kerro myös, jos haluat toimituksen kotiovelle tai noutopisteeseen.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan tilaukseni?

Toimitamme tilauksesi samana päivänä tai seuraavana arkipäivänä. Jos ilmenee ongelmia, olemme sinuun yhteydessä.

Tarkat toimitusajat riippuvat kuljetusyrityksestä. Suomessa se on 1-2 päivää, Ruotsissa 3-4 päivää.

Tuotteet ovat vaurioituneet. Mitä teen?

Jos saat tuotteen, joka on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai on muuten viallinen, ota välittömästi yhteyttä meihin. Kuva vauriosta auttaa.

Lähetämme sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

Sain väärän tuotteen. Mitä teen?

Virheitä voi aina sattua. Jos saat väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä. Lähetämme sinulle välittömästi oikean tuotteen ja järjestämme väärän tuotteen palauttamisen.

Muutin mieleni. Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilausta ei ole lähetetty, voit vapaasti muuttaa mieltäsi. Palautamme rahat.

Jos tilaus on lähetetty, voit palauttaa tuotteen meille. Katso lisätietoja kohdasta "Toimitus ja palautukset".

  • Ilmainen kuljetus

    Ilmainen kuljetus yli 50 € tilauksiin Suomessa ja 750 kr Ruotsissa.

  • Nopea toimitus

    Nopea toimitus ja henkilökohtainen palvelu.