Asiakaspalvelu ja toimitusehdot

Ota yhteyttä meihin sähköpostitse, puhelimitse/ tekstiviestillä +358 45 875 1116 tai Facebookissa.

Tilaaminen ja maksaminen

Hinnat ovat esitettyinä euroissa arvonlisävero (ALV) mukaan lukien eiring.fi-sivustolla ja kruunuina eiring.se-sivustoilla. Tilaukset, jotka ovat tehty toisen henkilön nimissä ilman hänen suostumustaan tai, jotka jostain syystä vahingoittaisi Eiringiä taloudellisesti, ilmoitetaan poliisille. Alaikäisille ei myydä tuotteita ilman huoltajan suostumusta. Maksutapana hyväksymme kaikki pankki- ja luottokortit (debet/credit), sekä laskulla Klarnan kautta tai Paypal suoraveloituksella. Lisämaksuja ei veloiteta mistään maksutavoista. Yritykset voivat maksaa suoraveloituksella tai laskulla. Kun tilaaja on Suomen ulkopuolella oleva yritys, arvonlisäveroa (ALV) ei veloiteta. Ahvenanmaalla asuvat asiakkaat voivat tehdä tilaukset sähköpostitse ja maksaa arvonlisäverottoman hinnan laskun ennakkomaksulla.

Toimitus ja tilauksen peruuttaminen

Tilaukset käsitellään ja toimitetaan mahdollisimman nopeasti. Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse, jos tuote on loppunut varastosta. Jos tuote ei satu löytymään varastosta, lähetämme tuotteen jälkitoimituksena heti sen saavuttua varastoomme. Postitukset hoitavat Suomen Posti. Tapauksissa, joissa asiakas katsoo että toimitus viivästyy siten että hän ei enää halua tilaamansa tuotteensa, tulee asiakkaan peruuttaa tilaus sähköpostitse. Tuotteen ja tilauksen peruuttaminen ei ole mahdollista, jos tuote tai palvelu on hankittu tai valmistettu erityisesti asiakasta varten.

Omistamisoikeus

Kaikki tuotteet pysyvät Eiringin omaisuutena kunnes koko maksu on vastaanotettu.

Reklamaatio ja palautus

Asiakkaan tulee välittömästi tarkistaa tilaamansa tuotteet kun tilaus on toimitettu. Reklamaatiota vaadittaessa ota yhteyttä Eiringiin sähköpostitse tai puhelimitse +358 45 875 1116. Asiakkaan tulee ilmoittaa tilausnumero ja reklamaation syy. Jos tilattu tuote jostain syistä on vahingoittunut tai virheellinen, on asiakkaan syytä liittää kuvia tuotteen kaikista vahingoittuneista osista ja virheistä, sekä tuotteen kaikista sivuista. Jos tilauksen pakkaus on selvästi vahingoittunut toimituksen yhteydessä, asiakkaan tulee ottaa kuvia pakkauksen vahingoista ennen pakkauksen avaamista. Jos tuote on vahingoittunut tai ei toimi kunnolla, Eiring ottaa yhteyttä valmistajaan, ja reklamaation hyväksymisen jälkeen, Eiring toimittaa korvaavan tuotteen asiakkaalle tai maksaa tuotteen ostohinnan takaisin. Asiakkaalla on 2 vuoden reklamaatio-oikeus.

Yksityisasiakkailla on 14 päivän palautusoikeus. Jos tuotetta on käytetty ja se ei enää ole alkuperäisellä kunnossa voidaan takaisinmaksua vähentää (15-80%). Jos tuote menettää ominaisuutensa tuotteen väärinkäytöstä johtuneesta syystä, ei takaisinmaksua suoriteta. Täyden hyvityksen tuotteesta on ainoastaan mahdollista saada jos tuote sekä alkuperäinen pakkaus palautetaan alkuperäisessä kunnossa, jotta tuote voidaan myydä uudelleen. Asiakkaan tulee itse maksaa palautuksen rahtimaksu. Palautettava tuote on asiakkaan omalla vastuulla kunnes tuote on tullut perille. Jos tuote katoaisi tai vahingoittuisi palautustoimituksessa on tämä asiakkaan vastuulla ja Eiringillä on silloin oikeus kieltäytyä takaisinmaksusta. Rahat palautetusta tuotteesta maksetaan takaisin saman maksutavan kautta, jolla tuote on maksettu.

Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta. Tuotteen ja tilauksen palauttaminen ei ole mahdollista, jos tuote tai palvelu on hankittu tai valmistettu erityisesti asiakasta varten.

Jos haluatte palauttaa tilatun tuotteen, ota yhteyttä Eiringiin sähköpostitse tai puhelimitse +358 45 875 1116.

Lunastamattomat lähetykset

Noutamattomat lähetykset palautetaan Eiringille ja niistä veloitetaan asiakkaalta 20€/200kr. Toistuvista tuotteiden toimitus yrityksistä veloitetaan maksu asiakkaalta jokaisesta lunastamattomasta lähetyksestä. Jos toimitustavaksi on valittu nouto myymälästä, tulee asiakkaan noutaa tilauksensa kuukauden sisällä ”tilaus on noudettavissa”-ilmoituksen jälkeen.

Muut

Tapahtumat, kuten erilaiset ristiriidat työmarkkinoilla, hallituksen päätökset, epäonnistuneet alihankkijaan toimitukset, valmistajan hinnankorotukset tai vastaavat tapahtumat, jotka ovat Eiringistä riippumattomia, ja jotka eivät ole kohtuudella ennakoitavissa, tulee määrittää force majeure:ksi, mikä tarkoittaa, että Eiring vapautuu sopimusvelvoitteistaan. Eiring pitää itsellään oikeuden muuttaa kaikkia tietoja, mukaan lukien mutta ei rajoittuen hintoihin, teknisiin tietoihin ja tuotetarjouksiin, ilman ennakkoilmoitusta. Tuotteen mahdollisen loppuunmyynnin yhteydessä, esim. jos tuotetta ei enää valmisteta, tai virheellisen hinnan vuoksi, Eiring pidättää oikeuden purkaa kaupan ja palauttaa maksetun summa asiakkaalle. Eiring on tällöin ilmoitettava asiakkaalle mahdollisesta vastaavasta tai korvaavasta tuotteesta, joka on saatavilla.